min helg!

Heej!

Väldigt dålig uppdatering i helgen men jag har haft en hel annan del för mig. I onsdags kom K ner och då blev det bara lite mys och sen så blev det sova för vår del. På torsdagen gjorde vi ett stop hos min pappa för att fira min halvbror Krille som blev hela 22 år. Grattis till dig ( här blir det ju i efterskott ). Efter det så hämtade K sina grejer och tog hem allt till mig, sen så hände det en liten grej som jag inte skriva om av lite olika skäl, men de som ska veta vet. Det var iaf väldigt läskigt och jag fick en lätt chock.
Sen så blev det fredag och då blev det en massa mys med fika i stan och lite mera. På kvällen kom mina tjejeor hit och sen kom det lite mer folk och det blev som det blev. Trots allt så var det en okej kväll.
Lika kul var det inte att vakna upp dagen efter men K var ju här och då blir allt bra. Du lyser upp min dag ska du veta =) Vi gjorde inte så mycket denna lördag, vi var ganska trötta men hann med en lunch med föräldrarna, inte mina utan K.
Sen så i lördags natt cyklade jag hem K och sen blev det sängen för det blev jobb idag från 8 till 14. Nu har iaf K åkt hem och jag saknar han något enormt. Men som tur är kommer han ner till helgen, något han först inte skulle göra men nu ska han det =) Tur för jag vet inte hur jag skulle kunna klara två veckor utan han just nu..
Jajajaj, nu blev det väldigt mycket om K. Nä, nu blev det mys med mamma och min syster,


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0