klubbor =)

Heej!

Nu sitter jag här och äter på min klubba som jag fick av Kim, men ska snart sova. Helgen har varit mycket bra som alltid när Kim är här. I fredags blevdet middag med föräldrarna och med syrran och hennes pojkvän. Sen blev det film och mys. V i sov ganska länge på lördag sen blev det sola lite och njuta av vädret innan vi blev upphämtade av min moster. Tillsammans med med moster M och mona , Jonte och Kim blev det minigolf och mat på Punch.
Jag vann minigolfen, såklart. Sen så åt vi och då blev det pizza. Mums, efter det tog vi en liten sväng sen gick jag och Kim på bio. Det blev änglar och demoner, en mycket bra film. Sen så missade vi en buss och gick en bit sen så åkte vi hem. Vi somnade typ både ifrån filmen oc vakande mycket sent idag. Sen så var jag tvungen att åka och jobba. Riktigt jobbigt att åka ifrån honom, längtar tills sommaren då han är här varje dag typ. Men jobb är ju pengar så, och jag vill ju shoppa och ha kul så det är ett måste.Nä, nu ska jag sova, är sjukt trött.

ps. grattis mamma på morsdag!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0