I väntan på Kim!

Heeej!

Väldigt dålig uppdatering på sistonde, men är inne på sista "racet" i skolan så har prioriterat den lite. Åkte iaf till skolan idag och fixade med en presentation sen så blev det prov i FeB, vet inte hur det gick men hoppas på det bästa. Sen så åkte vi in till stan och höll ett litet föredrag på Rotary om hur det gått för vårt företag under året.
Sen så blev detta titta lite på "sture på stan", sen kom äntligen pappa och jag fick mina skor. Det är lite längre klack än på mina andra men jag ska nog klara av att gå i dem. Helt underbara är de iaf och jag är så nöjd. Sen har jag även hittat lite andra saker, får se om det blir inköp när lönen har kommit in på kortet.
Nä, nu ska jag hjälpa till lite mer med maten, inte så långt kvar tills det blir mat och tills Kim är här!


Mina skor!!!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0