underbar dans!

Heej alla underbaringar!


Jag såg nyss let's dance och den showdansen som Laila och Tobias dansade var ju helt underbar. Kolla bara på alla rörelser och allt genom hela dansen. Helt underbra, jag älskar dans och denna dansen föll mig i smaken och den var fantastisk.
Har ni inte sett den så klicka på här så ska ni komma dit! 
Det var längesedan man såg sån dans, jag kollade alltid på so you think you can dance och denna påminner lite om något man kan se där. Jajaj, nog om dans. Just nu ska jag sätta på det nya avsnittet av The city sen ska jag sova. Ska träffa mina underbara vänner Erika och Bea imorgon på stan och vill ha hunnit få en hel natts sömn utan problem typ som sömngång eller orolig sömn. Sen så hoppas jag på kvällen imorgon med så kanske behöver lite extra sömn i natt med. Hihi, nog om det. Nu ska jag hoppa ner i sängen och kolla på The city.
Sov gott alla!

Love E - omg, I so want to see you again!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0