Tisdag

God morgon!

Nu sitter jag här och är oviss om vi har svenska eller inte. Känns onödigt att åka in och inte ha svenska om jag kan sitta hemma och plugga istället. Men nu ska bea försöka få tag på en som kan ge oss svar om vi ska åka in eller inte. Idag blir det dock bara jag och Bea i skolan för min bästa Erika ligger hemma sjuk, Krya på dig vännen!
Och Josse måste till doktorn idag, stackarn. Och när vi ändå går igeonom det som inte är så bra så har jag fortfarande grymt ont i mina knän och de är fortfarande lite svullna så ingen träning idag. För tror inte att de skulle klara det.
Nä, nu ska jag fixa mig lite i vart fall jag  skulle behöva åka till skolan på svenska.

Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0