Svullna knän är ett måste om jag ska nå mitt mål!

Ja, som rubriken säger så är mina knän svullna och då inte lite. Det värsta är att det är värre idag än annars, så kan knappt gå. Jag hade ingen tejp med mig idag på träningen, brukar ha det och då brukar det bara göra lite ont. Men just nu är smärtan hemsk, och knäna svullna som typ fotbollar. Men jag antar att det bara är till att bita ihop och fortsätta, för det känns inte som om jag har något val faktiskt.

Just nu kollar jag åter igen på HSM 3, vi har ju bara hyrt den men ska få mamma till att köpa den med då jag även äger de två tidigare filmerna. På något sätt så tycker jag bara om dem, alla andra säger hela tiden till mig, hur kan du se på dem, de är dåliga och töntiga. Ja, det tycker ni men inte jag. Jag tycker de är bra och inte als töntiga så jag kommer fortsätta kolla på dem iaf. Nä, men nu ska jag nog stänga av och lägga mig med italeinska böckerna så kanske jag får in lite mer i huvudet på mig själv.

Sov gott // E

Kommentarer
Postat av: Zandra

sv: jodå, den har varit bra! :D



händer imorgon då?

2009-03-02 @ 22:34:18
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0