städa städa, och städa..

Heeej!

Nu är jag hemma och har fått i mig en macka. Först idag så hade jag ju skola, sen så mötte jag pappa i stan. Vi fixade lite grejer, bilder på vad jag har fixat kommer sen. Sen nu när jag kom hem så städar jag övervåningen lite och just nu är jag inne på mitt bombnedslag till rum. Men snart är det fint och mysigt igen. Ska nog springa ner och hämta nya lakan och sånt och bädda rent. ALltid härligt med nytvättade lakan.
Men nu städa, skriver mer sen!



På bilden, jag med mina solglasögon som försvann idag =(

Love E

Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

men gör de :) hoppas du får en trevlig läsning!

2009-03-23 @ 19:35:34
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0