snart kommer Erika!

Heej igen!

Jag sitter fortfarande på stadsbiblioteket och pluggar eller ja försöker så gått det går. Erika ringde nyss och sa att hon skulle ta bussen snart så hon kommer snart hit och gör mig sällskap. Vi stannar nog inte här så länge utan förflyttar oss nog till espresso house eller så för att ta en latte och mysa lite innan bion. För er som inte vet så ska jag och Erika se en Shopaholics bekännelser. Jag tror den kommer vara ganska rolig faktiskt, sen måste vi ju se män som hatar kvinnor men den får jag se en annan dag då de hade blivit väldigt sent för mig ikväll.

Just det, glömde säga innan att jag idag fick reda på att imorgon så är två av mina lektioner inställda så jag slutar runt tolv imorgon. Vilket betyder att det blir en snabb runda på stan med Erika och kanske en fika sen blir det nog hem och plugga och boka lektion till min första körlektion.

Men nu såg jag att Erika kom här nere på gatan, så skriver mer sen!

Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0