silverrosa mobilen slår den lila med hästlängder!

Heej!

Nu sitter jag i skolan på min svenskalektion och ska komma på någpt att skriva tal om. Har ingen aning om vad jag ska hålla tal om. Får väl se vad jag hittar på för något.
Innan var jag inne och fick min mobil uppdaterad men inte fan funkar den för det ( ursäkta språket ). Så nu är jag så irrriterad och måste lämna in den igen. Detta är typ fjärde gången den ska in så snart ska jag kräva en ny. Min nya mobil har krånglat från början sen jag fick den och det blir bara värre och värre. Just nu funkar den inte alls så jag går med min gamla snygga desutom nymålade mobil. Ja, jag och Erika målade min rosa håliga och väldigt repiga mobil silver igår. Dock så är den inte helt silver än men det ska vi ändra på idag. Den funkar iaf, vilket gör den så mycket bättre än min nya. Om inte min nya börjar fungera snart så ska jag kräva en ny eller helt enkelt köpa en ny.
Jaja, nu ska jag leta vidare efter något att tala om.

Love E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0