@ school!

Heej alla!

Just nu sitter jag i skolan och skriver lite på mitt och Erikas Fe B - projekt. Vi ska ju även sitta med detta efter skolan idag på bibliotekt i stan innan vi går på bio.
Jag slutar 15.20 idag och efter det får vi nog ta något lätt att äta då skolmaten sög röv, ursäkta språket men det är sant. Vad jag fick i mig idag var typ morötter och lite potatismos som även det var hemskt. Så en liten macka eller något innan bion är ett måste. Kanske blir en latte med, det var ett tag sedan jag fick i mig det, eller det var i lördags men ändå ett tag sedan för att vara mig som dricker latte varje dag typ. Jag är en liten latte-nörd jag.
Och för att jag är en latte-nörd blev jag överlycklig då jag såg att på den kaffemaskinen som vi har hemma kan göra latte. Nu ska jag bara lära mig hur den fungerar. För då kommer det bli ännu mer latte. Säkert fler om dagen, för sån latte-nörd är jag.

Nä, nu är det arbete som gäller. Skriver mer sen och slänger in en outfit med som jag hann fota imorse innan jag gick till skolan.

Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0