rubrik!?

Det här med rubriker till inlägg är ganska svårt ibland. Just nu har jag inga rubriker i huvudet så det blev en rubrik i rubriken nu. Just nu kollar jag på Ballar av stål, det verkar helt sjukt knäppt. Ska snart hoppa ner i sängen och läsa. Läser just nu Så länge vi båda andas, en bok i Twilight serien. Jag och Erika sa innan att vi är Twilight-töntar, fast stolta Twilight-töntar, stola till tusen!
Imorgon är det skola från 11.20 till 15.20, sen så åker jag och Erika dierkt till Varberg för att fixa med montern inför mässan somär på onsdag. Sen ska jag hem och packa för att åka till pappa för en dag. Kanske hinner träna med, men får se. Skriver mer imorgon

Sov gott alla! - Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0