plugg plugg och lite taggning!

Ja, ni läste rätt. Här sitter jag en fredagskväll och pluggar. Just nu håller jag på med mitt svenska tal, sen ska jag nog skiva lite på idrotten och Fe B med. Kanske inte blir allt idag men så mycket som jag hinner iaf.
Men jag pluggar bara lite halvt om halvt för jag och Johan ( mammas man ) sitter och skämtar och töntar oss som vanligt typ. Men jag försöker även tagga upp mig lite för fest imorgon, just nu är jag inte så sugen på det men ska väl sätta på lite fest musik så kanske jag kommer igång och så får den spelas tills imorgonkväll då det smäller.
Men nu ska jag skriva klart mitt tal och sen lite på det andra innan jag hoppar in i duschen. Blir nog att lägga sig ganska tidigt då jag imorgon ska upp tidigt.
Min morgondag ser nämligen ut såhär!
09:30 - 11:00 - träning på gymet!
plugga!
12:30 - Möte och genomgång med gänget som ska jobba i kiosken i sommar.
plugga!
16?17?18? - åka till Bea med allt och fixa sig äta och sen festa!

Jaa, så det blir lite grejer imorgon och lite mer plugg. Men nu ska jag verkligen skriva klart mitt tal.

Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0