panik!!

jaa, bara för en liten sund sen rådde det panik inom mig. Min mobil drog var borta, och det var typ som världens undergång. Men jag hittade den vid en bänk vid våra skåp, jag måste gått därifrån helt inne i min bok som snart är slut, *snyft, snyft* . Jag kanske tycker det är sorgligt men jag tror faktiska jag kommer att gråta mer då jag  verkligen läst ut den vilket jag har om typ 20 sidor. Vad ska jag göra då, ska jag börja om från början av bok-serien!? jag tror jag ska göra det faktiskt. Men nu ska jag jobba med mitt arbete och vara duktig. Men innan jag gör det så måsta jag bara säga en rolig sak, eller jag tyckte det var lite kul och det tror jag Erika med gjorde. Och det var iogår då vi bestämde oss för att bli medlemmar på lunarstorm, bara för skojs skull och för vi hade inget annat att göra. Och där kunde man göra en 20-frågor sak och då fick löd en fråga såhär: Vad är det första du tänker när du vaknar? Och jag tänkte ett tag sen skrev jag, åh nej, är det redan morgon eller vad fan gör jag i tvättstugan!?
Och för er som inte fattar något av vad tvättstugan kommer in, gå ner ett inlägg eller två så står det varför. Hela grejen är typ helt sjuk och jag har kan inte riktigt släppa det för jag är numera rädd för att vakna upp någon annanstans än där jag somnade. Hoppas inte det blir fler gånger, för det var faktiskt lite läskigt.

Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0