på stadsbiblioteket!

Heeej !


Ja, ni läste rätt på rubriken. Jag sitter nämligen på Halmstads stadsbibliotek och pluggar. Egentligen skulle Erika och jag hunnit lite innan hon stack på föreläsning men det blev att vi fick äta något istället för som jag skrev i förra inlägget så var skolmaten hemsk idag. Och om vi ska klara oss fram tills efter bion så behövde vi få i oss lite mat så vi gick till Hello och åt goda mackor, mumsigt värre. Sen så åkte Erika tillsammans med Andreas ( som vi mötte på Hello ) till deras föreläsning och nu så sitter jag här. Jag ska snart sätta igång och skriva rejällt på arbetet så vi kan ha det klart så snart som möjligt. Vi har ju egentligen hela veckan på oss och nästa men om vi ska hinna öva på redvisningen och fixa power pointen till den så vill vi ha klart den stora raporten som är det redovisningen ska bygga på.
Nä, men nu ska jag skriva så vi kan få klart arbetet eller iaf så gott det går.
Skriver mer sen efter bion så får ni se vad jag tyckte.



jag nyss påstadsbiblioteket där jag sitter!

Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0