på stadsbiblioteket med bästaste Erika!

Heeej!

Nu sitter jag som rubriken säger på stadsbiblioteket tillsammans med Erika. Hon jobbar just nu med Fe B - projeltet och jag jobbar lite med vår engelska. Det är så bra att vi nästan alltid jobbar tillsammans på dessa arbeten för då kan vi som vi gör nu jobba på två arbeten men ändå samarbeta lika mycket på båda. Det går faktisk framåt här och det känns som vi kommite en riktigt bra bit på båda arbetena. Dock så ska ju inte engelskan vara lika lång som Fe b - projektet och hela Fe-projektet har en stor del i betygen så vi kämpar nog mest med att få det perfekt men ändå sätta engelskan lika bra. Men det ska vi nog klara, det brukar gå ganska bra då vi jobbar tillsammans.
Men nu hinner jag inte skriva mer, dags att dyka ner i arbetet igen!



jag och erika! Ta oss som vi är bara!


Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0