OMG, jag går typ i sömnen eller gjorde iaf det i natt!

Jag sa ganska mycket i ett tidigare inlägg om min hemska natt / morgon. Men jag sa inte allt och det är för att hela grejen är så sjuk, men lika bra att skriva det. Jag vaknade i natt av att tvättmaskien startade och att jag stod i tvättstugan. Sen ser jag att alla laampor är tända och jag får typ panik och springer upp för att sms:a Erika omm att jag är sen.Jag tror att jag fick för mig att jag skulle tvätta för jag missat första bussen men när jag väl lyfter telefonen så ser jag att klockan bara är 01:09. Jag har alltså gått i sömnen eller något konstigt och satt på en maskin tvätt och tänt alla lampor. Och med alla lampor menar jag verkligen alla lampor, till och med de som sitter i gardroberna och sånt. Helt sjukt är det och jag kan säga att jag aldrig gått i sömnen eller något liknande innan. Så jag fattar inte vad som hände, men det ,måste varit något i drömmen som jag inte har ett enda minne av som gjort att jag började springa runt och tända en massa och börja tvätta. Som tur var la jag bara i svarta kläder i tvätten så inget förstördes iaf!
Jajaj, hoppas det inte händer igen, orkar inte vara en nattvandrare.


 

Love E- det var sjukt läskigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0