och då var det måndag igen..

Heej !

Nu sitter jag i skolan och ska snart tillsammans med Erika skriva på vårt arbete i engelskan. Vi ska vara tour guides för en busstur som vi ska framföra för vår klass. Vi har inte gjort så mycket och det är bara denna vecka kvar men det får gå. Mitt tal gick inte att skriva ut då skolan inte kunde öppna fårn det programet så mitt tal blir kanske imorgon, med mycket betoning på kanske då jag fortfarande inte riktigt vet om jag klarar det eller inte. Jaja, det märker vi imorgon hur det går. Jag hoppas ju på det bästa men man vet aldrig.
Dags att köra igång med arbetet!

Love E

Kommentarer
Postat av: Allt Om The Hills.

åh vad kul! :) gjorde en spalt idag med the city, så de kommer uppdateringar om de också :) prenumenera gärna med bloglovin så du inte missar de senaste gossip :)

2009-03-23 @ 18:27:17
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0