ny design kanske?

Heej igen!

Nu sitter jag på företagsekonomin och ska snart sätta igång i redig fart med fe B - arbetet, har precis beställt bio biljetter. Vi bokade till en Shopaholics bekännelser , så den ska vi se på tisdag nästa vecka efter en hård eftermiddag där vi ska jobba på vårt arbete efter skolan. men nog om det.

Idag kommer jag typ sluta 12 *lycklig*, för vi har inget att göra på sista lektionen och då är det onödigt för mig att vara kvar i 3 timmar bara för att sitta där i typ en halvtimme eller så. Efter skolan så ska jag först skriva mitt tal, sen ska jag träffa pappa i stan och skriva in mig på körskolan och fixa mina böcker. Gör jag det så kommer Johan bli glad för han tjatat ganska mycket på mig om de nu. Sen kanske jag kan boka in den nya kursen som jag måste gå och lägga pengar på. Jajaj, nu ska jag jobba vidare.- För ju mer vi gör nu desto mer hinner vi öva ina och fixa emd redovisningen.

Love E - perhaps it's better to just end it and move on!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0