nu börjar det på riktigt!


Jag hoppas ni ser vad det står, men om ni inte gör det så står det Körkortsboken. Detta har jag inhandlat idag, och även skrivit in mig på körskolan. Jag ska gå på Ahlbäcks trafik skola här i Halmstad. Jag ska inte börja ta en massa lektioner nu för jag fyller ju år i September så jag har ju lite tid på mig. Men hon på körskolan sa att det var bra att komma igång med teorin nu så att man slipper stressa och kan ta kökortet så tätt efter sin födelsedag som man kan. Jag vill ju ha mitt körkort direkt då jag fyller 18 så det är ju bara att kämpa på. Imorgon ska jag boka in en körlektion med Åke som ska bli min körskole-lärare, måste bara kolla med Johan för de tyckte att han skulle vara med och få tips om vad han ska lära mig mer och så nu när jag är ute och övar på vägarna.Jag och mamma satt även och räknade ( eller försökte iaf ) på vad hela kalaset för körkortet skulle gå på och jag räknar med att det blir runt 15 000 kronor. Men det är värt det, för körkort vill jag ju ha. Sen så är mitt körkort betalt av min underbara faster som har sparat och satt in på ett konto. Just nu kollar jag på The City, har redan kollat på avsnitten men kollar igen för att det är kul. Ska snart kolla lite The hills, sen blir det lite plugg med.

Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0