med mat i magen fortsätter vi!

Heeej igen, jag sitter fortfarande på stadsbibliotelet med Erika. Vi åt goda mackor från Hello innan, precis som förra gången. Nu känns det som om vi är lite sega med pluggandet så vi ska nog snart bege oss mot espresso house och ta en latte eller kanske med en frapino i vårvädret. För visst är det vår ute nu, tråkigt bara med alla kalla vindar som blåser och förstör lite för en för man står hela tiden och fryser då man är ute. Just nu har vi nog gett upp pluggandet för idag för just nu sitetr både två och kollar runt på massa annat. Så snart blir det nog latte sen hemfärd för att fixa lite och sen när Johan kommer hem så blir det nog att handla lite och övninsköra. Och på tal om övningsköra så har jag bokat min första körlektion idag, den ska jag ha på torsdag nästa vecka och då ska Johan vara med och se vad jag ska köra mer på och vad jag ska ändra. Lite läskigt för att det är första men ska bli kul att träffa min lärare och få lite ny och förhoppningsvis bra tips på vad jag ska öva på. Men nu är det nog snart att börja packa ihop lite. Jag börjar nämligen bli grymt sugen på en latte nu.

Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0