mat, filmkväll med kladdkaka och rulltårta!

Heej!

Just nu sitter jag i min nybäddad säng och väntar på att maten ska bli klar, ikväll blir det tacos. Sen blir det nog att kolla på Let's dance och sen film. Jag och min syster bakade innan både rulltårta och kladdkaka, så ikväll blir det en riktig myskväll med familjen. Riktigt härligt om ni frågar mig, längesedan jag hade en kväll med hela familjen. Imorgon ska jag träffa Erika och Bea i staden och sen hoppas vi på kvällen. Men nu hör jag mamma ropa, vilken tajming för jag har inte så mycket mer att skriva just nu.


på mig för ett tag sen,!

Love E

Kommentarer
Postat av: Bea

Ge mig en massa gott :P <3

2009-03-27 @ 19:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0