Lite lätt shopping =)

Heeeej!

Jag har som sagt klippt mig, bilder kommer snart. Dokc så försvann alla bilder från min kamera innan idag. Men ska ta nya med en före bild får bli en bild som är en dag eller två. Men jag är nöjd iaf, ingen större skillnad utan det är bara lite mer frisyr av det. Jag och Erika åt jättegoda mackor på Hello idag, sen tog vi en liten runda på stan med. Det blev ett par solglasögon och ett underbart sött hårband och lite ringar.



Allt kommer från H&M och kostar inte så mycket något av det. Jag och ERika var nämligen helt galna på smycken och annat småkrams som det här. Så vi köpte båda lite smycken, hårband och solglasögon.

Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0