jag är så arg!

OMG, jag är verkligen så arg just nu. Min mobil har lagt av helt, och då menar jag inte dött utan den fungerar inte bara.Det är ingen stor grej för er kanske men för mig är det de! Så nu kan jag varken få sms eller ringa och jag kan inte heller skicka sms eller ringa själv. Och detta gör mig så arg för jag är lite lätt beroende av den. Nu har jg ju datorn men den kan jag ju inte bära med mig överallt och alltid ha igång. Så när jag ändå ska in till stan imorgon så får jag väl lämna in elelr iaf kolla vad som är felet på den. Hoppas det går snabbt så jag inte behöver skicka iväg den, eller så är det kanske sim-kortet som förra gången. Hoppas det går att lösa, och att det löses fort.
För just nu är jag lite arg och har lite lätt panik överdetta.
Men nu ska jag springa ner och äta.


Bilden är när jag är "arg"!

Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0