it's over, so over...

Nä, snart dags för sängen. Har precis duschat och nu borstar jag igenom det så det ska vara lätt för frisören imorgon. För just det, jag ska klippa mig imorgon. På John Bauer här i stan, det blir att klippa minst 5 cm på längden. Tror dock bara att jag är den som kommer märka att det är borta. Sen så ska luggen kortas och stylas lite lätt. Ingen större förändring då jag faktiskt är ganska nöjd med mitt hår men nästa månad blir det att lägga slingor med. Jajaj, bilder kommer imorgon, så får vi se om ni märker någon skillnad på längden.
Men nu ska kag se ett avsnitt av andra avenyn sen sova.



Love E - please don't make me pretend anymore, we both know that it's over, so over..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0