I skolan!

Jo, visst hade vi svenska så inte kunnde man vara hemma. Men det gör inget för har ändå bara 3 lektioner idag.
Josse och Erika ligger dock båda hemma, krya på er <3
men Bea är iaf här och när hon kom imorse så fick man allt sig en liten överaskning. Hon hade klippt lugg, och inte hos en frisör utan hemma. men det var grymt snyggt och rkat. Hon passar verkligen i lugg.
Såhär blev hennes resultat. Söt som en trollunge som Josse sa när jag mms:ade en bild på henne!



Nä, nu ska jag jobba vidare trots att min lilla arbetspartner ligger hemma.

Love E

Kommentarer
Postat av: Bea

hihihih :) roligt var det, detta trodde du inte om mig? <3

2009-03-03 @ 13:12:15
Postat av: Evelina

Nä, det trodde jag inte om dig! <3

2009-03-03 @ 13:14:56
Postat av: Zandra

sv: aha, okej :)

Det blir plugg och en fika med en kompis för min del :p

2009-03-03 @ 14:41:49
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0