God morgon!

Eller ja, morgon och morgon lunch men jag gick upp för en timme sen iaf. Och när jag vaknade så fick jag ett lite oroväckande sms från min underbaraste Erika. Sa inte nämna något här utan att ha frågat henne. Men helt plötsligt blev jag orlolig och vet att hon inte kan svara just nu för hon är ute och dyker. Hon håller på att ta dykarcertifikat tills det att hon ska till USA i två veckor ( då kommer jag sakna henne, hur klarar man sig då? ) Men nog om det, jag ska snart göra mig i ordning sen ska jag nog övningsköra lite. Men först ska jag se det nya The Hills avsnittet som jag inte sett än.
Skriver mer sen då det kanske händer något =P

Love E

Kommentarer
Postat av: Erika

så gulligt du är :)

jag älskar dig <3

ps. du får skriva det om du vill ;)

2009-03-01 @ 18:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0