god morgon!

Jag är uppe tidigt för att vara tisdag då jag egentligen börjar 11.20 idag. Men jag har faktiskt tänkta att jag ska träna denna morgon. Sen så får det bli en frukost och lite plugg innan skolan på espresso house. Idag ska jag bara gå i skolan sen är det dags för att hämta bio biljetter och sen hem och äta och sen bio med familjen.  Jag får ju då övningsköra fram och tillbaks.
Just det, min påskpresent till mamma var att jag skulle bjuda henne på Marley and me och sen så ville de andra följa med så idag åker hela familjen in och ser på den. Dock så får resten av familjen betala själva då jag bara gav mamma detta i present. Nää, nu måste jag fixa lite med sminket ( ska inte fixa mig helt nu) och packa väskan med träningskläder.


Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0