Gårdagen!

Hej alla, dålig uppdatering men jag har varit iväg och sen fixat här. Men gårdagen var toppen, jag Erika och Bea fick fixat det mesta tror jag. Sen på dagen/ kvällen var vi hos Jossan. Vi kollade en massa film skrattade bakad och åt gott.
Det började med att vi kollade på låt den rätte komma in sen så började vi med maten. Vi lagade pasta sallad med såser och sen kycklingfilé. Sen så bakade vi rulltårta *mums*. Sen kollade vi på fredag den trettonde där jag och erika typ satt och var livrädda och skrek medans Josse och Bea skrattade och skrämde oss.Sen så satte vi på Twilight och jag och Erika satt typ och kommenterade och skrek. Sen så kom min mamma och hämtade mig sen när jag kom hem så somande jag typ direkt. Men nu lite bilder från gårdagen!(klicka för att får större bilder!)


Nä, nu ska jag nog baka rulltårta till mig och mamma!

Love E

Kommentarer
Postat av: Erika

vilket fetto med rulltårta idag med :o

twilight <3

2009-03-15 @ 20:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0