Fredagen den trettonde!

Hej bloggen och alla!


Idag är det fredag den trettonde och jag väntar fortfarande på att något ska hända, för jag kan säga att på dagar som denna så händer det alltid något, och oftast inte så positivt. jag har inte många dagar som jag är rädd men det är två och det är fredagen den trettonde och den 11 september. Den 11 september är inte pga attacken mot World trade center utan för att min farfar dog några år innan den 11 september och sen dess har de alltid hänt något den dagen. Så jag kommer gå hela tiden och spänna mig och vänta på att de ska hända.
Man kan ju säga att jag är lite sådär skock-rädd av mig men jag antar att jag är det.
Men nu måste jag jobba vidare.

Love E - just waiting for it to happen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0