En riktigt lång dag...

Heej!

Nu är jag hemma och har fått lite mat i magen efter en grymt lång dag i Varberg.

Hela dagen började med att jag gick upp vid 5 för vid strax efter 6 så pkte vi till Sannarp. Bussen gick därifårn vid halv 7 sen så bar det av mot Varberg där det vi fick göra fram tills 11 var att montera. Sen var det invigning och vid tolv stod dörrarna öppna för allmänheten, och där fivk vi stå till klockan 16.00 då det var avslutning. Sen vi 17.30 så var det dags att packa ihop och vår buss hem till Halmstad gick vid 18.00 så vi var hemma runt 19.00 och då hämtade pappa mig och körde mig hem till mamma där mat stod och väntade. Så det var en ganska lång dag.

Snart ska jag se Grey's och sen duscha och hoppa ner i sängen. Jag är så trött efter idag så lär väl somna direkt iaf. Imorgon blir det skola och träning och en massa plugg. Mest matte-plugg men även lite mer.

Love E - I'm so sick of this crap!

Kommentarer
Postat av: Denise

Tack så jätte mycket! :D

2009-03-19 @ 14:45:05
URL: http://deddenisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0