but we're runing through the fire when there is nothing left to say..

Heej bloggen och alla!

Idag vart det en lång dag för mig men äntligen sitter jag här. Detta blir dock dagens sista då jag snart ska se på DHW och sen duscha och sova. Jag ska upp vid 05:00 imorgon så vill somna tidigt.

Men som sagt så var jag och Erika i Varberg och fixade lite innan inför imorgon. Men när vi skulle trycka ner sakerna i montern blev det jobigt för det var svårt så vi får ha med oss tejp imorgon. Men vi fick dit sakerna och hem kom vi. men då var det bara för mig att packa och ta mig till pappa där jag sitter nu ( dock vid syrrans dator ). Ska snart äta lite av systerysters kladdkaka som hon bakat innan. Sen duscha och sova. Så sov gott alla!

(bild: systeryster och jag när vi fular oss! )


 Love E - vad fan hände med oss, när föll vi från toppen till botten!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0