ännu en vecka som passerat!

Det är helt sjukt vad fort tiden går, det känns inte som om man hinner med allt man skulle vilja göra. Just nu är det så mycket i skolan med så jag får lite lätt panik. men det ska nog gå, får väl fixa lite på hålor och så.
Just det, jag kollade ju på film innan och ikväll blev det
Bedtime stories, och den var ganska bra faktiskt. Väldigt gullig och lite småttt rolig. De små barnen som är med är sjukt söta och hela storyn är bra med en massa fantasi inslag. Mysig film för söndagsmys med familjen.
Nä, nu hinner jag inte sitta här mer för jag ska nu hoppa ner i sängen och sova lite.
Sov gott alla!



Love E - om jag säger att allt är bra så ljuger jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0