6 mars

Heej!

Nu sitter jag här på Fe B lektionen och ska snart skicka iväg ett mejl angående vårt företag sen är jag nog klar för idag. Blir en väldigt skön dag om man jämnför med mina andra fredagar, jag brukar ju sluta 16.30 egentligen men idag så är varken Bea eller Erika här och måla kan jag inte gör förens jag får svar på mitt mejl. Men det får jag nog i början av nästa vecka. Så jag slipper min helvetesdag med hålan och allt. Så himla skönt, så jag och Josse ska ta bussen nu vid halv tolv. Jag ska nog ta en snabb runda på stan och kolla på lite småsaker sen ska jag nog även hinna med att ta en latte. Trots att jag ite har min bästis att njuta av den med så funkar det.
men nu ska jag fixa med det här mejlet som ska iväg. Skriver mer ikväll.

Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0