4 mars

Hej bloggen och alla!

Nu sitter jag och Bea här i datorsaen och arbetar flitigt. Hon jobbar med sin filmkunskap och jag jobbar lite med mitt och Erikas företagsekonomi-projekt. Det går väl lite halvt om halvt kan man säga men det ska gå. Nu ska vi bara få tag i den vi måste ha ett möte med så att projektet verkligen kan köras igång.

Imorse hade jag ju prov och ja ni, hur det gick återstår att se. Svårt var det och lite krånligt. Men svarade på det mesta men ska inte säga något för det kan ha gått hur som helst. Och inte fick vi sluta efter provet heller nä, då ska vi bara jobba ännu mer. OMG, säger jag bara. Den läraren gör mig galen. Men nu är det dags att sätta fart med projektet igen.


En helt galen bild på mig som Josse tog på mig under en håla i början av terminen. Verkligen helt galen, för jag skulle blåsa ut så mina läppar skulle "fladdra" och såhär blev det. Men man ska bjuda på sig själv, elelr vad säger ni!?

Love E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0