16 mars!

Hej!
Vilken lång dag det blev idag. Först skola, inte så långa. Bara från 10.00-15.30, sen så åkte jag till stan och köpte min tröja och fixade med Erika och såklart hann vi med en latte också, som vanligt. Sen så gick vi in och kollade min mobil men den ska fixas imorgon innan skolan. Det skulle bara ta en 20 minuter en halvtimme så hoppas det verkligen funkar efter det. Annars blir jag arg :@
Efter en snabbis på staden så åkte jag och Johan och handlade och kollade på ny ugn och spis. Sen så åkte vi hem och jag har fixat med en massa för företaget. Sen så har jag lagat mat men nu har jag lite tid för data och annat.
Bloggar mer sen, då ska jag visa min tröja med!



Love E



Kommentarer
Postat av: Erika

fan vad den var god eller?! :D

det var längesen och sjukt saknad <3

2009-03-17 @ 09:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0