13 mars

Heej bloggen!

Nu sitter jag i min säng och kollar Legally blonde 2, den är väl inte superbäst men ändå ganska bra. Ska nog snart sova då Beas föräldrar hämtar mig imorgon vid nio då vi ska till Ikea för företagets skull. Men innan dess måste jag duscha, men det får bli efter att mina nymålade naglar har torkat.

Just det, trots att det är fredagen den trettonde har jag ännu inte råkat ut för något. Så hoppas jag klarar de sista timmarna av dygnet med så kanske jag kan sluta tro på att det ska hända något. Trots en massa spring på stan med min syster och Steffi så har jag varken trillat eller något bra. Jag hittade en grymt snygg kavaj idag och en grymt snygg tröja. Kavajen får jag nog av mamma i påsk-present och tröjan ska jag själv handla på måndag. Det var lite ett krav att mamma för hon tyckte den passade så snyggt till kavajen!





Eller vad säger ni!?
Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0