1 Mars!

Nu är jag äntligen hemma igen, först så var det bara att jag skulle åka med mamma och Johan och titta på ett hus. Sedan skulle vi åkt hem men så blev det inte, utan vi åkte och köpte semlor *mums* och åkte till Johans föräldrar i deras sommarhus som de har i Ugglarp där vi åt semlor och pratade och så. Sen så åkte vi in till stan och hyrde filmer sen så nu är vi äntligen hemma och har börjat lite lätt med maten. Jag har även fått köra hela vägen, gick ganska bra förutom då jag blev så arg en gång men men. Har ju ett par månader kvar innan de måste sitta perfekt ( för många månader enligt mig ) , ikväll ska jag nog bara vara hemma och kanske promenera lite, vem vet!?
Nä, nu ska jag hjälpa till med maten lite!



Bild från förra helgen tror jag =)

Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0