090329

Heej alla!


Nu sitter jag framför tv:n och kollar reprisen av let's dance. Ska snart slänga i mig lite lunch och så.
Just det, min gårdag blev riktigt bra, det blev mycket skratt och en rolig kväll. Dock så var det en liten mindre grej som man fick ta hand om då man kom hem men det löste sig och sen så fortsatte skrattet.
Nu ska jag nog plugga lite, både öva på mitt tal och skriva på mitt idrottsarbete. Skulle kännas skönt att få det mesta av idrotts-arbetet gjort innan lovet så jag slipper sitta med det då.
Men nu slänger jag in gårdagens-outfit då dagens bara är mysig och enkel!


Såg här såg lilla jag ut igår, linnet är mammas men gud så snyggt och vårigt/sommrigt det var!

Love E - oooops, I did it again....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0