090326

God morgon!

Nu sitter jag här vaken för en stund sen och ska bara äta frukost och smink ögonen sen är jag klar.
Något helt sjukt hände imorse, för jag vaknade helt säker på att jag försovit mig för i drömen hade jag sett klockan så jag sprang upp tände i hela huset gick upp tog min mobil för tänkte sms:a Erika  men då ser jag att klockan bara är 01:09!
Helt sjukt, och jag skulle inte upp förens om 5 timmar liksom. Men det var något i drömmen som jag inte kommer ihåg som fick mig att reagera. Knäppt var det iaf, men jag lyckades somna om och sov tillsklockan ringde.
Nä, nu ska jag äta och sminka mig klart och sen måste jag ju packa ner datorn med.
Skriver mer sen!


Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0