090320

Heeej!

Nu sitter jag i skolan på engelska lektionen och vi ska skriva om ett land som vi snart ska redovisa om. Men nog om det, idag kommer mamma hem. Snacka om att jag längtat efter henne, ofta är hon bara borta någon gång i veckan pga jobb och så men denna veckan var det hela. Så det ska bli skönt att hon kommer hem ikväll, då blir det mys och så. Så idag blir det en lugn kväll kan man säga. Fast på lördag då jävlar ska vi smälla på, iaf jag, Josse, Bea och Erika  =)
Så just nu längtar jag efter denna helg, men klart ska det bli lite träning med, det var ett tag sen för jag har varit sjuk men nu är jag helt frisk och kan träna utan problem, så imorgon blir det gymet en timme eller två. 

Men min helg ser ut så här:
 
Fredag - skola, hemma med familjen för mamma har kommit hem =), plugg: skriva tal
Lördag - Träning, mat med tjejerna och fest! plugg:  skriva tal, och företgasekonomi
Söndag
- Plugg: tal och ekonomi och träna!?

men nu ska jag jobba vidare. Ha en toppen dag alla!

Love E - there is nothing left to save, becasue there is no more you and me...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0