090319

Hej!

NU är jag hemkommen för en stund sen men har hunnit få i mig lite lunch och gått en snabbis med Chivas, Vi ska snart ut och gå igen då en liten längre runda. Först måste jag bara hitta mina hörlurar till mobilen. De har varit borta ett tag och jag har ingen aning om vart de tagt vägen. Innan hade jag tre stycken med ett par är den ena sönder på, sen så har min syrra ett par också och så är mina bort. 
Det är så lätt att förlägga saker, så nu måste jag hitta väskan där jag tror de ligger. Men självklart är den också förlagd. Bara ren klantighet för man inte städar och lägger saker på andra ställen. SÅ nu ska jag väl ta och städamitt rum idag med. Men nu hitta hörlurarna sen en lång runda med Chivas. 
Skriver mer sen! 

Love E 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0