090302

Hej bloggen och alla!

Sorry för dålig uppdatering under dagen men har inte hunnit med det idag bara. Hela min dag har typ varit kaos och det började redan imorse då jag trillade i trappan med ett glas oboy och fick in i tröjan på mina byxor och så vidare, där blev det till att byta kläder direkt. Sen när jag väl satt mig på bussen så fick jag reda på att vi inte hade någon första lektion så då hoppade jag av för Erika ringde. Så vi gick och tog en latte, som vanligt. Sen åkte vi till skolan och hade matte sen åkte jag till TK och gymade i en timme typ, sen så skulle vi ha idrott där idag med och då blev det pump. Jag vara ganska trött efteråt kan jag säga. Sen så blev det hem och då satte jag mig och kollade på HSM 3 ( ja, jag tycker om HSM-filmerna )  och jag som är lite känslig när jag kollar på filmer fick som vanligt tårar i ögonen. Kalla mig tönt, men jag bryr mig inte för jag står för det. Det är ju inte den ändå filmen jag gråtit åt så, men nu slänger jag in en
Today I look like this!


Skjorta från Only, Jeans från Gina, Skärp Vero Moda, Hårband från Rut m. flera!
Nä, nu ska jag plugga lite italienska.

Love E

Kommentarer
Postat av: Zandra

sv: ja, verkligen! Så himla härligt (:



Allt bra?

2009-03-02 @ 21:58:39
URL: http://decevven.blogg.se/
Postat av: Zandra

sv: jodå, det är helt okej :)



Haft en bra dag då?

2009-03-02 @ 22:22:23
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0