sjuk-> sjukhus-> gå på pencilin!

Heeej!!
Jag vet att det var mycket dålig uppdatering men som rubriken säger så har jag varit sjuk. Det hela började i tisdags på jobbet då jag fick plötslig feber, sen så låg jag tills dagen efter men då hämtade pappa mig hos mamma med Elton (som jag passade just då) så fick jag vara där. Sen blev Elton hämtad och på torsdagen blev det en kontroll av mig. Från Amadeuskliniken så blev jag skickad till akuten, barnakuten för att vara exakt (lika bra att ta vara på det så länge man kan!). Väl där blev det en massa prover sen så åkte vi hem. Senare fick vi resultaten och då hade ett värde som är normalt 0-5 skjutit i taket och gått upp i 225. Kunde lika gärna haft lunginflamation sa dem med dessa värderna, men det hade jag inte. Men jag blev inlagd på barnavdelningen. Fick antibiotika rakt i blodet. Dagen efter så var det lite bättre men inte tillräckligt så jag fick permission och var hemma med pappa och firade midsommar. Dock så var det mitt på dagen in till sjukhus för antibiotika igen sen hem och sen vid 23.00 fick jag befinna mig åter igen på sjukhuset för att stanna över natten. På morgonen var det dags för mer provtagningar. Mina resultata var dock så bra så jag blev utskriven.
Så nu är jag hemma men går på pencilin. Man är inte riktigt säker på var det var och det vill jag inte heller riktigt gå in på men nu är det iaf så att det kommer bli en uppföljning på mig och mina njurar då de kan ha tagit skada av detta. Inte så kul men bättre än att åka på det igen.
Nää, nu blev det en massa text. Bilder med mera får det bli sen när jag kommer hem. Har tagit lite ego-bilder här på jobbet för jag har inget bättre för mig då det kommer en kund i timmen för det är inga bokningar idag typ. Hörs sen.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0