I'm walking on sunshine!

Heej!

Idag är jag nästan på toppen humör och livet går ganska bra nu. Är väldigt trött på skolan men den är ju snart slut.
Sen så fick jag idag reda på att min lön imorgon kommer vara på mitt konto vilket gjorde mig lite gladare =)
Alltid kul med lite extra shopping pengar, för de mesta kommer nog att gå till shopping.
Men mest blir jag glad av hur underbart söt min pojk är. Han har ju glömt sin tröja hos mig, den lilla glömska saken men det gör inget för just nu sitter jag i den (bli inte arg Kim)
Men nu slänger jag in en dagens när jag ändå är igång!



Nä, nu ska jag se ett the hills avsnitt sen blir det sängen och kolla lite på SATC.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0