back on track!

Heej!

Jag har inte bloggat på ett tag. Jag har helt enkelt inte haft någon lust, men nu är jag "back on track"!
Idag har jag iaf varit ledig från skolan pga inställda lektioner så idag har jag varit med mina tjejer på stan.
Dagen började med att jag och Erika åkte till eurostop och kollade lite, sen så åkte vi in till stan och möte upp Bea. Där blev det lite fika på Espresso house och sen lite shopping för allas del. Bilder på vad jag handlade kommer här nedan. Efter att ha hittat nästan allt så blev det färd hem där jag gick en sväng med Chivas och sen lagade jag mat till Johan och nu sitter jag här och kollar lilla Jönsson ligan på tv.
Men nu bilder på det som inhandlades idag!


En vit kavaj från H&M, blir perfekt till sommaren och komemr även att bli det som är över min klänning på skolavslutning!

Jag föll för grupptrycket och köpte denna på Gina tricot, är dock väldigt nöjd.

Sen så blev det en enkel bikini-överdel från H&M och ett par annorlunda och coola öronhänge från Vila.
Nä, nu började lilla Jönsson ligan igen! Slänger in en dagens senare!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0