22.04 - 090119

Nu är det snart dags för att hoppa ner i sängen och försöka sova. Låter tidigt men skönt omjag somnar tidigt för jag har haft problem med att somna på senaste tiden. Kanske för att det varit mycket så därför ska jag försöka sova nu.
Har iaf läst igenom italienskan så hoppas orden har satt sig lite men det tror jag.
Men nä, nu ska jag hoppa ner i sängen med min bok. Just nu läser jag Ljudet av ditt hjärta, den tredje boken i Twilight serien eller vad man ska säga. Twilight är iaf baserad på boken om jag kunde drömma och ljudet av ditt hjärta är den tredje boken. Jag har självklart läst både om jag kunde drömma och bok nummer två, när jag hör din röst.
Men just det, dags att hoppa ner i sängen nu.

// E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0