090119

Idag är det åter igen en måndag som alla andra måndagar. Fast mina måndagar är jobbiga, jag har 3 lektioner på en ganska lång dag. Det började med att jag gick upp lite för tidigt, sen när jag skulle gå ner till bussen så var det isgata och jag höll på att trilla flera gånger. Sen när bussen väl kom så var den försenad, sen så mer eller mindre kröp bussen fram till skolan. Som tur var hann jag iaf för den bussen jag åker på måndagar är där 20 min innan jag börjar men idag var jag där typ fem min innan idag lite skönt, men däremot så tog bussresan mycket längre tid och jag hatar att åka buss. Men kom iaf fram, till skolan och i tid =)

Men nu måste jag plugga lite italienska, så jag klarar orden imorgon ifall hon kommer med ett litet test.


// E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0