Skärpning!

Jag känner att jag varit jättedålig på att blogga på senaste tiden
men nu har jag hittat det roliga i att blogg igen så nu ska jag ligga i och blogga som innan om inte mer. Så nu är det skärpning som gäller.

Min helg var en väldigt blandad helg. Den har varit förjävlig och varit så bra. Det började i fredags då vi skulle åkt till Madison i Båstad men då tåget saktade in mot Båstad tog vi ett impuls beslut om att åka med de som vi kände på tåget ner till Bahnhof i Ängelholm. Ettt litet impuls beslut men efter lite köande för att komma in så hade vi så kul, och en väldigt massa snygga killar fanns det där med. Så vi hade jättekul. Vi blev hämtade vid två och jag som kom hem sist kom i säng vid tre halv fyra.
Sen så var det lördag och då passade jag och mamma på att träna. Idag ett nytt pass som vi inte tränat innan. Men kul och jobbigt var det, får se om det blir samma pass nästa vecka. Sen på kvällen så skulle jag fått besök av J men nej så blev det inte, så jag drog med folket till Andreas. Kul var det tills jag får höra en massa kommentarer och sen får jag höra allt som sagts inte så snälla saker. Tänker definitivt inte hänga ut personen här men man kan ju säga att jag nu vet vilka mina riktiga vänner är och vilka man definitivt kan lita på.
Erika var bäst som vanligt, och sen Oskar så jävla underbra vän du är. Du gjorde min kväll bra igen igår och sen tack för att du och Viktor följde mig till bussen. Jag kom hem säkert igår typ vid tre och i sängen vid halv fyra tror jag,
Sen idag söndag, vaknade väl vid ett sen så gick jag, mamma och Johan en lång promenad som blev hela 2 timmar lång. Sen när vi kom hem så hoppade jag och Johan in i bilen så jag fick öva på min bilkörning.
Det gick riktigt bra, jag var uppe i hela 90 idag, något som inte hänt innan. =)
Det kändes riktigt bra och nu längtar jag bara till min 18-års dag som det dock är för många dagar kvar till men iaf. För jag vill ha det där förbannade körkortet nu.
Men nu ska det bli filmmys med familjen!

Love E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0