Ännu en helg!

Jaa, vad helgerna går snabbt nu för tiden. Känns som man inte hinner riktigt njuta av helgen, ännu mer hinner jag inte med allt jag vill göra heller. Som denna helegn så hade jag velat hinna en shoppingrunda ( jag hade andå bara tittat för får ju inte shoppa förens Gbg för det har jag och Erika sagt ) men ändå, tränat en gång till, har ju bara tränat 4 gånger denna vecka och jag som sattsar hårt på beach -09 vill ligga i lite till Så nästa vecka ska det äl bli ännu mer! Sen så hade jag velat plugga lite mer men det känns ändå som om mina timmar pluggande hittills har funkat för jag fattar allt. Hoppas bara att jag kommer ihåg allt på provet imorgon. Men nu ska jag sova! Sov gott!

BTW, såg här såg jag ut igår! lånade ett grymt snyggt linne av Pau!
Synd att hela syns, och det har en grym baksida!
Jag skulle vilja ha alla Paus kläder för de är så snygga!

Love E

Kommentarer
Postat av: H

Sjukt söt :)

2009-02-12 @ 21:20:48
Postat av: paulina

varsegod ta dem :D

2009-02-14 @ 15:26:48
URL: http://fruballe på bdb :P

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0