Fredag!

Heej!

Just nu sitter jag hos en kompis med lite trevligt folk. Ikväll blir det lite chill bara, men det är najs som man säger =)
Just det, innan så sa jag hejdå till min bästa kompis ever för vi kommr inte ses på 3 HELA veckor. För hon åker till USa på onsdag på träningsläger och jag åker på söndag till sälen och imorgon går det inte heller att träffas för hon ska tävla.
Jag vet inte riktigt hur jag ska klara mig utan min bästa vän i hela tre veckor. Bea ska ju med åka men henne träffar jag både idag och imorgon så henne kan jag umgås lite mer och säga hejdå till lite senare. Myspys på det!
Nä, nu ska jag inte vara tråkig och sitta vid datorn mer!



Love E - desa bilderna bjuder vi på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0